Friday 12 September 2008

there's a lot of things to do before you die.

hehe.. soo ehm. jag måste alltså hitta mina medicier nu då. för jag ska till läkaren 15.45 och hon vet inte vad dom heter (hm, ^o) om dom nu inte har det inskrivit på sina fancy datorer...?) annars så vet hon inte, då jag inte brukar gå till henne.. men hon va jour så wtf, inget att göra åt. jag måste packa också. jag stör mig bara på att familjen jag ska till inte hört av sig sen i tisdags. iofs så hade dom bröllopsdag i onsdags men ändå. vet inte, kanske va nån speciell dag på hans jobb igår också eftersom det va 9-11 och han jobbar inom flygvapnet. hm hm hm. jaja.. får väl se. annars så är det ju bara för mig att åka till london och hitta något annat. bo hos en kompis eller så för nån dag, det löser sig alltid. rätt skönt att veta att det alltid finns en lösning om det skulle gå fel nånstans. "det får bli som det blir när det inte blev som det skulle" typ :P haha. nä, men nu ska jag ner o äta. oooh! btw, jag drömde att cillas tatuering hade gått bort xDDDD det tyckte jag va skit kul! aaaahahahaha x))))) mene.. nu ska jag ner så vi hörs. jag spenderar tid vid datorn när jag hinner nu :) puss

No comments: