Monday 1 September 2008

people change, things go wrong, shit happens, life goes on.

rätt bra motto tycker jag faktiskt. det stämmer liksom. på rätt mkt nu. att i slutändan är det ändå cool. det funkar och världen går inte under (även om det väldigt ofta känns som att den gör det, måste jag säga). det är som typ "det får blir som det blir när det inte blev som det skulle" också rätt bra.. :P mycket är inte som det ska o va planerat. men vafan kan man göra? nä, precis. inget. i have no power över vad andra gör och inte gör. och borde egentligen fullständigt skita i det också. trying to not let i effect me, går sådär (men still trying though). det är så mkt som ändras nu. överallt. på alla håll. alla överhuvudtaget. folk ändras och situationer ändras. så är det väl för alla när man kommit till det här stadiet i livet (also known as growing up). tycker det är läskigt. men bra-läskigt, för för en gångs skull så får man göra precis vad man vill. vare sig man man har någon vid sin sida eller inte. nä, det känns bra (och dåligt). mkt därför som jag vill härifrån. men vill inte lämna det få som är kvar, får skuldkänslor (ja, jag vet anna o markus att jag inte ska ha det, men ändå) för det är så jag är. men vill inte ge upp en chans till förändring. en chans till nytt liv. en chans till det jag vill. måste nog va aningen egoistisk i vissa situationer, och detta är nog en sådan situation skulle jag tro. faktiskt. detta skulle handla om något helt annat. men vafan det funkar detta också. det är så min hjärna funkar.. jo, men jag skriver om det.. om vad? haah :P nice one.

No comments: