Wednesday 10 September 2008

i suck. honestly, i do.

don't really know what i'm doing. måste sluta. får fan fixa det på nåt sätt även om man inte är sugen. 47,9 är inte bra. försök inte lista ut vad det är jag snackar om för kommer ändå inte svara på det. bara en som vet, i want to keep it like that. men jag lovar. det ska lösa sig. på ett eller annat sätt. lovar. mer som suger? jo, att jag fått ett erbjudande från en familj i london (20 min från centrum, bor i twickenham) £70 i veckan plus extra om jag jobbar längre eller gör mer. jobb på 5 timmar gå ut med hunden en gång o hjälpa killarna med sina läxor och städa lite. fett mkt nice. men. jag är så dålig. för jag känner att jag lovat den andra familjen nu. så kan inte säga ja till detta. det enda som håller mitt hopp uppe nu är att det mailet va ett massustskick, så hoppas nån redan fått det så slipper jag tänka på vad jag kunde ha fått xD haha.. men vi får väl se vad dom svarar. nu ska jag ner o äta. puss.

No comments: