Friday 26 September 2008

oh, pickles!

asså.. mitt huvud snurrar. inte bra. mina ögon gör ont av både förtärt vin och en armbåge. min näsa hurts because of en fin headbutt. och nu har jag också lyckats få ont i ryggen för att jag somnade i en konstig ställning på soffan. (ORKA!)
oh well, ska åka in till london tror jag det va o gå på restaurang.. (palla va fancy, jag har typ klätt upp mig iaf :) ahah *makeing an effort*)
sen åker vi vidare till essex! :)
jaja.. jag har iaf fått veta ett nytt sätt att säga jag älskar dig på och det ska jag mynta med min framtida pojkvän (haha, keep dreaming...) så ni får vänta med att höra det :P mihi!
...
...
........
...... :/ ... hm.. asså, det är så mkt jag vill säga men vill inte hänga ut någon såhär, så tänker inte säga det. men kan säga så mkt att det är tråkigt att inse vissa saker som man verkligen inte trodde skulle ske. men, det är lungt för mig. cuz i stopped careing long time ago. och lever nu by ett riktigt bra motto som min andra blogg är döpt efter. "people change, things go wrong, shit happens, life goes on" :)
mene.. nu ska jag nog runda av här o borsta tänderna tror jag.. känner nån udda beläggning på dom ^o) :S

No comments: