Wednesday 17 September 2008

i've got a jet black heart, that's all fucked up and it's fallin apart.

(tack cilla, har inte kunnat sova.. men ja, det är sjukt komiskt och jävligt ironiskt det där x) hoppas andy straffar dig lite extra så tatueringen gör lite ont idag :P)

hm.. planen va att jag skulle skriva lite hur jag mår osv.. men typ ingen verkar orka bry sig. iaf inte de jag trodde alltid fanns. typ.. vissa iaf.. och jag känner inte för att skriva en blogg.. men lyssnar på papa roach, och en av dom bästa låtarna, scars. papa roach är bra när man är på det humöret jag är på nu. totalt uppgiven. jag sticker o lägger det mesta bakom mig. för det har varit så rätt länge nu "i climb to the top just to fall to the bottom" och det har jag människor jag aldrig trodde skulle göra så att tack för. så tack. även om vissa av er inte läser detta. så dumt. jävla skit människor. fyfan va jag är trött på det. want me to go away? då är det bara att säga det. ett hejdå, det är enkelt. lycka till i livet, det önskar jag alla. men säg det då. för jag hatar att gå omkring helt oviss om saker :S

ps. your gonna get yours you better watch your effin' neck.

No comments: