Monday 15 September 2008

i know i shouldn't let it get to me, but it does and who am i kiddin'?

baah. palla. jag orkar inte sånt här. det är liksom helt cp allt. jag vill inte längre o vill hellre hoppa i dammen o frysa ihjäl. men det fick jag inte av magnus så ja, även om jag hade argumentet att men då kan man ju återupplevas senare. didn't work. så får hitta på något annat. han föreslog att äta en myra. mene, vart finns dom den här tiden på året? i have no effin' clue. ingen aning. way odd. har liksom aldrig tänkt på det innan, haha, fast, hur normal är tanken på en skala? typ. just nu vet jag varken in eller ut. jag vill inte flytta om jag inte får veta hur stället ser ut. vad trodde dom? speciellt inte om det varit en vattenläcka. eh, no way. så får jag ingen bild så tror jag faktiskt att jag tackar nej. jag vill inte va på ett ställe i 6 mån och inte trivas. menar det är fan ett halvår! nädu.. där får du tänka om. jag ska kolla upp lite mer fakta om den familjen som skrev till mig idag. känns som det är lite mer mitt kanske. faktiskt. men först ska jag gå ner och äta något innan jag dör av svält istället. oh well.. alla ska vi dö förr eller senare :) så ja..

ps. i want to hit something! :S

No comments: