Wednesday 3 September 2008

am i gonna die?

(well, death is gonna catch up to all one day (mine's just coming quicker than yours))

blää, vad vill du att jag ska skriva markus? det är väl inget kul när jag inte har något att skiva? xD dessutom tycker jag att förra inlägget känns som en punkt för den här bloggen :S vet inte varför..
aniiways.. jag är trött. mkt trött. mamma väckte mig typ lite över sju, och bara kan du låsa dörren för jag låste inte när jag gick osv osv.. jag bara kdpskformgso grymt grymt :/, la på och gick ner. bara för att upptäcka att dörren redan va låst. HELVETE VA PISSED JAG VA. menar.. mind you att jag gick o la mig typ 2-3. effin' shit......
sen kan jag inte sova när det är ljust. så det tog tid. men somnade och vaknade typ jag vet inte.. haha.. tolv nåt.. (y) (score på det!) ........ inte score på att jag nyss bytte låt (när jag lyssna på min favorit låt och det bästa i låten precis kommer.. ååååh) usch jag borde itne gå skriva. se. BORDE INTE FÅ SKRIVA* sådär ja..
oh well.. inte gjort så mkt idag.. jag är dålig på att göra saker.. haha.. men jag ska ta igen det imorgon. jag ska på arbetsintervju i västra hamnen typ. på eng : OCH jag ska ringa till den familjen i London. ojoj.. mkt mkt... men jobb känns nice.. eller ja.. pengar är det nog som lockar xD haha.. måste ringa london. i need that. annars flyttar jag ändå. jag måste. JAG ÄLSKAR DEN STADEN! oh well nog om det..
asså.. måste bara säga.. tur att den erase-tangenten finns.. för mina fingrar är lite överallt på ze keyboard... hehe.. whoops.. jag borde sova. jag ska sova. sov gott. (ja, det är sabina språk vilket innebär att jag går o lägger mig om typ en halvtimme typ. om vi har tur :P) puss

No comments: