Thursday 11 September 2008

light that smoke, that one for giving up on me.

had a nice day today :) så tack så mkt. hade helst sluppit utslag.. men det blev inte så farligt så det är lugnt. är bara trött på det. med all rätt tycker jag också, så f u om du säger annat x)
hm.. ja.. tänkte snacka skit nu o passa på eftersom det kommer va tyst från mig på typ en vecka om inte längre nu. kommer ha helvetes mkt att göra. och ja. jag orkar inte egentligen, men måste ju göra vad man ska, annars blir det inget. hm, btw.. hittat en skola i england som jag funderar på, dock ligger den långt åt helvete så vet inte riktigt.. men får se, ska leva vidare :) det blir nog bra. ska ju läsa eng nu på hösten förhoppningsvis, så det blir bra :P i'm stoked x) (usch, fy, blä! har sett för mkt whatever ink :P) haha.. jaja.. nu är det fredag också, 00.01 ojoj.. åker om en vecka. och jag har noll koll känns det som.. men jaja..ska sova nu så skitsamma.. ehm.. vi får se hur mkt internet det blir nu då, men finns alltid på mobilen <3

No comments: