Wednesday 24 September 2008

if we have to stuck her in a parcel and put it on the post; she will be home for christmas.

(just thought that i'll let you know)
efter det gick det kinda utför.. vatten, mat, lufthål, customs, skelett, moving bla bla bla don't open until christmasday x))) oh how i love that kind of humor <3

so-ehm-eh.. i'm going back to essex this weekend. (hoppashoppashoppas!) det kommer nog bli svinnice! :D haha.. ååh, i love this country!
fett nice är det också att.. jag ska bara lära mig hur nån av DVD-spelarna funkar så kan jag ha Eddie Izzard-marathon nångång.. det bara MÅSTE has med en DVDbox på 6 skivor i huset, just have to :D:D<3>
åh, jag hade sånt dilemma innan, om jag skulle stanna här i helgen o så (all alone) eller följa med till essex.. glad i picked to go back with them, menar.. palla sitta vid datorn hela helgen :S haha.. så nu blir det ingen dator alls x)) mihi!
måste bara packa min lilla weekendbag :)
later.

No comments: