Friday 12 September 2008

are you ashamed to say what you want to, tell me you want to.

i swear to god, han är så jävla bra på att fånga en och sätta en i nån slags trans. han har vad man kallar röst. shit asså! jag bara sitter här som typ hypnotiserad. åh, vad jag gillar att va i en bubbla ibland. det är min grej. och allt blir mkt bättre när adams sång är med i den. ja, tbs 's musik för den delen. åh, i am in heaven right now. glömmer helt lätt hur bra detta är. för detta är känslor. men det är inte alltid jag känner för att lyssna på det så då skiter jag i det. det är rätt jobbigt om man ska läsa in sig musiken, vilket man måste göra för att ja.. det är liksom grejen med musik liksom. åh.. jag ska sluta snacka skit. vill ha yoggi yalla :( mene, får väl typ nöja mig med pringles smulor och kanske kladdkaka om jag pallar gå ner........... oh well..

ps. "I know you know, everything (drop everything)
I know you didn't mean it (start it all over)
I know you didn't meant it (remember more then youd like to forget)"

No comments: