Saturday 6 September 2008

sitter fan på nålar.

eller egentligen sitter jag på mitt golv, men är fan spänd till max! :o
två familjer.. vem ska man välja (please comment!)


nr 1. 40årig single mom, verkar hel skön :P och har 4 barn, två killar äldre killar 18 reps 16.. och bor 18åringen hos pappan :/ haha, darn :P skoja.. men ja.. sen då en son (3) o en dotter (7) och dom bor då i berkshire. men hm.. £200 / month. inte mkt. men familjen verkar skit nice. hm... dock jobbar hon på british airways och jobbar skift aka obekväma tider :s

nr. 2 ung familj :P med en son på 2 år ^^ mamman är tandläkare men utbildar sig nu till körskolelärare och ger mig då gratis lektioner om jag vill. pappan jobbar i flygvapnet och pga hans jobb så flyttar dom rätt ofta.. men hey, i like to travell ^^! dom bor nu i gosport, svinigt fin kuststad om man kollar googles bilder xD haha.. men då har man ingen i sin egen ålder dock har man ju dom o dom är rätt unga.. vet inget om lön än, för dom frågade vad jag ville ha o jag sa typ 80 pund i veckan men att det egentligen va upp till dom :P så får se.... : vill nog helst va här ^^ (resa mkt är kul OCH dom har familj i london & liverpool f.ex.) (!!!!!)

puss.. help me? :)

3 comments:

Anna (jag) said...

Hm... I like båda! Mene... JAG lutar mer åt det unga paret på något sätt :S Kanske pga hur du skriver det... Både har ju sina för-och nackdelar, och de väger lika mycket på det sättet :)
Så, det jag menar, det spelar ingen roll vilken du väljer, både är lika bra! :D
Puss

Camilla said...

Hörde av Elin att du redan valt nummer två? Hur känns det? =D

sabina said...

hehe.. känns lönt att svara på detta nu när jag liksom sitter här o gjort mitt val xD puss på er iaf!