Sunday 28 September 2008

i fell right through the cracks and now i'm trying to get back.

hm.. jag vill kunna sätta ord på känslan jag har nu. för den är så dubbel att den kan ta sig själv i röven eller nåt.. it's insane. hmmm... :S oh well..

ehm, jag är då tillbaka från essex. it was so fun. i loved it :D <3
mkt kom fram denna helg. ricky är l'pool fan och älskar mig för att jag har jeff dunhamns DVD'er t.ex. hehe.. ^^

nä, detta ska bli fint. vet bara inte vart detta tar mig.. men det är nice. tycker om när det är såhär. man vet att man har något, men inte vart det bär av. det så det ska va tycker jag. en spontan trygghet kan man nog kalla det.
det enda som skrämmer mig nu är knölen jag har på min axel (been there for a month what i know about) precis vid mitt födelsemärke (eller sugmärke som vissa tjejer i sjuan trodde ^o) eh ja.. tummen upp girls!) and it kind of freaks me out.. för det gör ont när man trycker på den.. :S hm.. :(

ps. jag lyssnar på en låt. i'm yours. jason mraz. hm. undrar hur det blev så stor nu. jag har haft den sen den 9 december 2006, 22:15:38. haft den längre än jag haft den här datorn :S hm.. ^o)
(ja, jag lyssnade sönder den redan då och ni gör det nu.. hm hm hm..)

No comments: