Wednesday 15 October 2008

there's only enough tears.

the thing is, when i cry. i cry. alot. infact, i cry over every bad thing that's ever happen to me. but i don't cry often, tonight i did though. infact, i feel like crying right this moment.

känner hur tårarna bäddas upp, som en våg redo att forsa ned för mina kinder.
saken är bara den, vågor forsar inte. de slår. och ont gör det.
fuckin' hell, jag vill bara gå och dö.
men, jag lever för nästa människa som ger mig en genuin kram. för nästa person som ler, som ser mig i ögonen o nickar ett 'hej'. för en person that actually gives a shit.

ska shoppa ihjäl mig i london på söndag. ska uppleva staden för mig själv. gå i min egen bubbla och känna mig lyckligt lottad. för fyfan vad jag älskar den staden. det, mina vänner, är kärlek. sov gott <3

2 comments:

Camilla said...

Åh, en tur till London skulle verkligen inte sitta fel! hoppas du hittar mycket fint som gör dig gladiglad. <3

sabina said...

jag ska till london, hello!? blir glad över bara att få sätta min fot på stadens gator (eller ja trottoarer)