Wednesday 22 October 2008

sod off, mankind. here i come!

hm's. känns lite som om det är the story of my life.
do i care? hell no!

sängen suger här, mamman ser ner på en, tydligen är jag otacksam, ohygiensik och gör absolut ingenting.. ska tydligen också vara svartsjuk när riley sticker iväg o leker med andra ungar på playgroup, ehm? keeej.. sist va jag jättebra med honom, jag fattar noll :S
men, ja.. dom kommer nog aldrig bli nöjda. dessutom, om man är inloggad varje dag sen jag kom, på sidan jag hittade dom så ja.. talar ju för sig själv.

jag kan ha det så mkt bättre.
om det så innebär att jag om 1½ vecka sitter själv på ett gathörn i london o sjunger "ja må hon leva" tyst för mig själv o äter en chokladmuffins från mcd för det är det enda jag har råd med, so be it.
i don't give a shit. slutade med det för länge länge sen.
jag o mannen utan strumpor ska bli bundisar :)<3
puss

No comments: