Monday 27 October 2008

i'll stick around as long as i can breathe, i'm broke but not done yet.

ska till hard rock nu. lämna in mitt suckiga cv till magnus. men jag hoppas på att jag ska få det. dissar en visning som är om 40 min. pallar inte, jag o naz (en tjej jag träffa här på kyrkan o delat rum med de senaste dagarna) ska gå runt med våra cv:n. sen ska jag på visning i hammersmith 7.30 :).. usch, jag måste köpa oystercard. btw, jag lyssnar på det nya houston calls albumet, han har helt nice o mysig röst. loveit.

2 comments:

Anonymous said...

Enorma frågor om keepingyouupallnight.blogspot.com. Jag är mycket nöjd att kika din artikel. Tack så mycket och jag ser fram att röra dig. Kan du vänligen släpp mig ett mail?

sabina said...

Det är svårt att skicka mail till någon som inte har en mail address! haha vem är du?