Friday 3 October 2008

cause you're paper thin (and it's visible).

vet inte riktigt om det är temat för mitt liv. att bli dissad för en kille. don't know, seems to happen frequently though.
bara bli allmänt dissad också för den delen. men skitsamma, jag ska inte klaga, är bara på det humöret nu. men never mind me.
det är kallt också. och mina händer gör ont (jävla kanin!). mina knän gör ont för att det är kallt o jag slår i dom på allt möjligt nu för tiden. jag håller på att bli sjuk, vilket innebär att mitt tålamod är lika med noll. och annars är det VÄLDIGT högt ska jag be o få tala om.
(AJ WANNA HITT SOMTINGK!)
jag vill ha en kram. är på fetemyshumör. det är inte roligt när man inte har någon att krama förutom riley. men det är ju ingen riktig kram även om det är mysig. ååh.
KOM HIT SÅ JAG KAN KRAMA DIG MÄNNISKA! <3

No comments: