Thursday 30 October 2008

man skulle kunna tro det va nyår.

ja, man skulle kunna tro att det va det. helvete va det smäller där ute ibland. jag vetefan va det är. i förrgår så va det inte trevligt iaf. då va det liksom pang pang o sen nån minut senare så hörde man hälften av londons poliser åka förbi. kul. men, nu är det ju så att jag inte fyller år 4 dagar efter nyårsafton. ja, jag fyller år om 4 dagar. såg det nyss. whatthehell!? varit så stuck i andra tankar att jag missat att dagarna gått. en veckan sen jag kom till london ju. it is sick i tell you. (hej, poliserna) LDZ,ÖLFGMNJIADKMLAS,FIKERJTGH ÖLX.,ASKGNUWRIAKLSZDMXHJNSIKFDM CSKLX,NGKGTRJGNM,AZ JAG HAR NYSS FÅTT RUMMET JAG VILLE HA!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! jag ska på jobb intervju imorgon.. GISSA OM JAG KOMMER SOVA GOTT I NATT! WHOOPIE :d
(just lost all that i was suppose to write.. men.. I ALLA FALL!)

3 comments:

hélen. said...

which room did u get? the one with a lot of foreign people???:D

sabina said...

JUPP! :D:D:D

hélen. said...

nicee!:D