Sunday 5 October 2008

there's just some days i shouldn't be let loose.

(eller snarare my brain!)

så.. vad jag konstaterade för bara nån minut sen va att det är den 5 oktober, o kom fram till att faktiskt 1/6 av den här månaden redan är förbi (ok, ja, asså vet att det är 31 dagar men ja, TYP en sjättedel iaf :P).. minns för bara några dagar sen då jag tänkte redan oktober? va det inte september nyss? (och jo, klart det va eftersom september kommer innan oktober)
(i really need to shut up now, don't i?)
aniways, va i portsmouth idag, aka teh town of hot boooiiizz :O omg haha! funderade seriöst på att flytta dit bara av den anledningen sen slappade jag mig tillbaks till verkligheten o fortsatte sakna monki o leta efter h&m :)

jag ska nog sova eftersom jag nästan svalde datorn med den här gäspen :P men jaja ^^

No comments: