Sunday 26 October 2008

mangosaft överallt.

jag vetefan va jag gör uppe. jag ska gå upp på mitt rum tänkte jag. har liksom hela rummet med 6 sängar för mig. så är det bra testa se vilken som passar mig bäst. (suck) haha.. ska på visning imorgon kl 17.30, hackney station (skriver det mest för att jag själv ska komma ihåg det). va på visning idag. hm. trevligt folk o så. men jag hatar trögt folk. gud, det är (ED) på det alltså! haha.. dom va som Long, elin. och folket, jag ska säga er, that this dude is S-L-O-O-O-W! oh well.. får se, ska gå till hotellen imorgon också o kolla jobb. har typ granterat jobb på ett av dom. dessutom så ska magnus (en jag snackade massa med igår) kolla om dom behöver folk i the rock shop på hard rock. fett nice ju!
men ska upp till rummet nu, inte alltid man har 6 sängar för sig själv. borde testa alla 6, se vilken som är skönast. liksom bara för att det hade varit så typiskt mig. ofta folk får en sån tanke. ehm, ja.. en garanterad visning imorgon o ska ladda mobilen så jag kan svara marian. usch fy blä, sova nu. känns som jag får utslag igen. (btw, palla att få det 20 min innan man ska iväg till visningen) blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää. puss!

1 comment:

Anonymous said...

haha xD det menar du inte! (slooow-biten då asså) ahaha jag förstår om du inte skulle vilja bo där... haha <33