Friday 24 October 2008

i could have sworn we danced right here tonight.

hm. så idag har jag varit här på svenska kyrkan större delen av dagen. det är bra.
mindre bra är att jag måste tillbaka till piccadilly nu. kuul. det är mörkt ute också. woho :/
jag lever iaf, så why klaga?
ingenstans att bo imorgon natt eller jaa.. ingen natt efter det heller.. haha.. whoop whoop på det :) (I WANNA DIE ON THE HIGHEST HIGH!)
jag har aldrig varit mer säker på att jag inte vill något. jag TÄNKER FAN INTE ÅKTA TILLBAKA. gör jag det så har jag misslyckat och jag kommer inte tillbaka hit. and i am not a quitter. fuck quitters. en quitter sitter inte här med en osäker framtid, blåsor o blåmärken i handflatorna. en quitter hade åkt hem när den blev erbjuden en biljett hem. NOT ME. so be it att jag inte har nån trygghet eller tak över huvudet för den delen. men jag klarar mig! (iaf tills dagen jag dör, och då är det ju egentligen skitsamma :P)
nä, nu måste jag röra på mig det är mörkt och jag har en effin weekendbag att släpa på runt på (hatahatahata green park station o deras labyrint)
men PUSS!

No comments: