Thursday 2 October 2008

all that matters is that you get hyped.

hm hm hmmm...
w/e. jag vet inte riktigt vad det va jag skulle skriva eftersom mycket hände sen jag öppnade detta fönster :/ hm.. typ.. riley kissade utanför o han vill inte sova (även om han säger att han är trött) och han borde sova för annars äter han inte sen.. (ED) (<-- den smileyn på msn, ni vet (om inte too bad?)!)

kan iaf berätta att jag älskar vattnet i det här landet för det gör mitt hår cpfint! :D jag döööör x)
oh well.. more kids followed mee today, killarnas tur denna gång.. jag höll nästan på att dö innombords när jag hörde vad den en hette (Leo) eh.. jag vet, it's pathetic men jag tycker fortfarande o kommer alltid tycka det är kul.. vad som än händer. jag DÖR varje gång :P haha.. jaja... jag säger nog som låten jag lyssnar på BYE BYE BYE

No comments: