Tuesday 7 October 2008

i say quoi till världen.

vi tittade på the x factor till middagen idag (omg vilken god middag det va!)
och ja, svårt val att välja bort folk och sådär.. men let's face it sånt är livet.. men det va inte det jag ville.. för nu tänke jag köra 18 going on 91; WHAT THE HELL!? (inte för att jag tror att en nioettåring hade uttryckt sig så, men jag kommer lätt göra det (dock inte för att jag tror jag ens blir så gammal) hm)
aniiways.. en kille som åkte ut sa "before this we were nothing".. och HUH? tänkte läxa upp the world lite o öppna ögonen :) you are born to someone, not anyone. not no one. SOMEONE. (get it?) måste man va med på tv för att betyda något? för att va något? för att få respekt? är det va folk tror? eh.. tänk om isf, snälla. ofta du är något för att du varit på tv. liksom "before this we were nothing" eh, if you were? you still are. right? blabla bla.. antar att ingen fattar vad jag vill ha sagt, men jag lovar det låter mkt bättre i mitt huvud men när jag ska få ner det så blir det för mkt på en gång o liite overload på info och min hjärna bara aaaaah *skakaskakapåhuvudet* kaputt! (typ iaf)

jag känner för att va mega kreativ och vill gå i skolan. nu. !!!!! (that's just a face that says explanationsmark but i don't know a smiley for it). men jag får det nästbästa. får ta del av det uppgifter som anna får i skolan. är nästan klar med middag om 5 minuter-planschen :) ska skicka den till henne kl 15 (dock vet jag inte om det är svensk/norsk eller engelsk tid ^o) hmm) och eh... den ser INTE ut som jag vill för tillfället... frustrerande om något. men ska sova på det eftersom jag ska upp om 6 timmar (y) haha..
natti natti puss puss<3

No comments: