Monday 13 October 2008

keep you locked up in the trunk of my mind. ooo-oh.

jag skrev världens finaste inlägg. om orden 'puss' och 'kram'. om hur vi sena åttitalister använder ordet 'puss' som ett 'hejdå', and it's nothing sexual about it. behöver inte ens ha träffat människan, räcker med att ha snackat med den nångång och det typ klickar. om hur generationerna innan oss använder 'kram' när dom tex avslutar ett sms eller 'kramar'. om hur mkt i hate that word, jag äcklas nästan av att skriva det. om att jag aldrig använder det. om att så mkt jag älskar att kramas (and the people that knows me vet hur mkt det är!!) lika mkt hatar jag att avsluta något (skriftligt då) med ordet 'kram', 'puss o kram' funkar, men inte bara 'kram'. but the thing is though, i don't mind other doing it. kan bara inte göra det själv, finns en spärr x) no way liksom. en smiley, ett hjärta eller om inte det funkar, ingenting.

det försvann dock för att internet fick damp och öppnade sjuttioelvatusen blanka flikar :/ och nu har jag mistat min chans till att formulera mig. oh well, ni får läsa teh - 1.0 version (kan inte säga 2.0 för det innebär att det ska va bättre, men vet inte om det är det.)
nu ska jag sova. ska boka tid hos frisören bara runt hörnet och sen till portsmouth imorgon. shoppa tills jag droppar (hoppas inte gud låter de bli bokstavligt bara, don't want it to be raining)

No comments: