Sunday 5 October 2008

'cos the day you quit's the day you wish you had it back.

det är sant. liksom, hur många gånger efter du gett upp på något har du undrar hur det hade kunnat blivit? (jag ska nog förvarna att jag vaknade för typ 6 min sen och gick o la mig nångång efter kl 4 (svensktid).. och mina fingrar är svullna.. eh, ja, det jag vill förvarna för är nog att jag kommer svamla mkt.)
hm... funderar på att åka till en pub idag och se matchen.. men jag vetefan, jag är helt snurrig för tillfället :S jag måste leta lägenhet o jobb i london.. och jobb i sverige om det inte funkar också.. (god, tell this will work out!) hm.. ska jag sova igen? känns som en bra idé... hm BTW jag vill att ni kommenterar antingen här eller på bdb om håret, snälla (a)

(nu ska jag bara lägga mig lite...........)

No comments: