Monday 20 October 2008

and the dish ran away with the spoon.

hela jag är off. mår piss. funderar på att lägga mig nu. kl är 20.27, lillen la sig för 20 min sen om ens det. han är två, om mindre än 2 veckor fyller jag 19. hm.
hm 2.0 förresten på att det är så nära nu. minns min 18års dag. tror nog min är den folk kommer ihåg mest. eller ja, natten. haha. inte ens ett grattis får man från vakten, bara ett tur för dig. thanks asshole :D
oh well. guess that jag inte kommer få så mkt grattis, men det är väl skitsamma :) får ett från familjen iaf.
nu ska jag sova. seriöst. hela jag snurrar, måste bara remove the washing from my bed. suck. varför inte bara putta ner det på golvet som är en heltäckningsmatta som inte damsugats på minst 4½ veckor. hm. oh well.. vika är alltid kul. not. hejdå. jag ska sluta nu innan jag dampar på allt som finns i mitt huvud. sparar det till lördag. (glöm inte kommentera om ni vill ha den, för jag gör den hemlig för alla, alltså, bara folk jag väljer kan läsa.) tack o hej, bajs på dig.

No comments: