Wednesday 18 February 2009

this one's for the dreamers, who locked their faith inside.

(before i do this, i need to pee well bad, så BRB)

less than 24hrs and i've cried 2 times. lyckat.
wow. herregud va folk kan va dumma i huvudet. jävla arroganta idioter man känner from time to time. good lord.
my oh my (ED) [jag vet att det är en msn figur, men han är så bra!]

ibland borde jag inte lämnas ensam.. who knows what i'd do? just need to not let it get to me. hur mkt det än är. wont let it get to me. hm. svårt när man känner sig så här --- liten och alla tenderar att lägga delar av världen på en och man själv lägger skit på sig. herregud.
i need a kid in my life. har märkt att det är den enda gången jag är genuint glad nowadays. tur för mig att jag har det snart också :) så puss på det!

nu ska jag äta och se på vänner, vi hörs (:

No comments: