Sunday 8 February 2009

make it easy. kill me.

frustrerad. det är nog rätt ord om du ska definiera mig. jag vet inte, jag tror jag är född under ett svart hål, en död stjärna. en stjärna som alla andra, men död. nu har jag gått o blivit dark igen. men jag... jag vet inte... jag vill bara ha något/någon att slå på för att få ut allt och som tar emot det o säger att det är okej och ger mig världens mest tröstande kram ever. i need a massive cuddle. åh vad jag vill slå på något. och krama någon. nån som lyssnar. och är här irl.
jag känner verkligen för att slå sönder mah fist or somethingk. tror att jag skulle kunna release:a rätt mkt på det viset. för jag är nog arg också. fett arg. frustrerad. ledsen. uppgiven. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADH!
whatever, what's the point anyways?

No comments: