Saturday 7 February 2009

now if she does it like this, will you do it like that?

det där med att gå och lägga sig i tid. det har nog aldrig varit mig grej. ever. jag ska va up and running kl 11. vilket innebär att jag ska vakna kl.. 9? ja.. typ.. WTF.
oh well, lägger jag mig nu o somnar på direkten, så får jag ju mina 7h. jag måstemåstemåste lära mig sova. usch. jag blir knäpp.
på tal om knäpp. jag vet inte vad det är. men den här staden är fett kåt. asså.. allvar. they all want to jump someone, helst nu. och på tal om det.. fett många som stalkar och stöter på mig, upptagna och fula mest. WTF!?!?!
hur kul är det när varje kille man träffar bara tänker på när den kan få sätta på en? i mean, I'M NOT ALL THAT, honest. jag går o lägger mig. alone. in my bed. en av tre som är mina. hm. jag måste verkligen få min deposit. jag blir ledsen annars :(
puss och kram för nu ska jag nog göra kladdkaka eller något annat man kan äta.

No comments: