Sunday 15 February 2009

since you drained all the color out of the sky, how am i supposed to feel?

i'm sorry you met me. so, i'll do this easy.
jag tar på mig allt, och släpper det. jag har försökt. och de funkar inte. jag orkar inte. jag är dålig, jag orsakar bara problem, du vill inte ha med mig att göra. så.
(tolka det hur fan du vill, jag vet att vissa bara tar sånt här lätt. men, skillanden nu är att you've actually lost me.)
jag skulle vilja säga att jag skiter i vilket och bryr mig inte.. men det kan jag inte, för jag bryr mig troligen mer än många andra. i pour my heart into every realtionship i have och trampar du på det så visst. fine. dock kommer jag inte tillbaka den här gången, som jag gjort alla andra ggr. för jag klarar mig. you'll see. jag är ju ändå bara en av 6 biljoner. det finns massa andra. i'm nobody compare to that. jag vet inte vad folk vill ha ut ifrån mig. att jag har inga problem med att dö idag? att jag hatar att ge upp? att jag har ingenting? att jag blivit hotad till livet? att i left something well fucked up to fuck it up ännu mer? att jag blamear mig själv varje dag för att folk runt om mig mår dåligt? att jag borde snacka med en psykolog? there you go. du har du fått en inblick.
cut me some slack, huh!?

No comments: