Friday 6 February 2009

come dance wiv me!

nu äter jag iaf frukost. kanske kommer iväg någorlunda tidigit idag då. vem vet...
okej. en kille som jag har 9 gemensamma vänner med addade just på fb. hm. jag accepterade för jag känner igen namnet. jag känner typ igen honom på bilderna. BUT MAN I'M GOING TO WRECK MY BRAIN OVER THIS TODAY. jag kan fan inte placera honom! jag kommer bli KNÄPP!
helt cp. btw, på tal om cp.. jag har funderat vad det heter på engelska. heter ju inte cp (med engelska bokstäver..) eller gör det det? :s

btw, jag vet hur jag vill att min tattoo ska se ut. alla vet ju att jag vill ha en bam tattoo.. det hjärtat han har på handleden. jag vill ha en i stil med tatueringarna yann black gör. ska visa.



sådär.
och så vill jag ha med "ynwa!" med på nån vänster. åhåhåhåhåhåååh<3

No comments: