Saturday 14 February 2009

he kissed me last night.

(honest, he did.)

jag vill inte. jag orkar inte. jag kan inte. jag vågar inte.
jag ger upp.

- det är vad jag vill säga, det där med att ge upp alltså. men jag är verkligen inte den som gör det. för det kommer ta sjukt mkt mer på mig. jag håller på att förlora allt. är det värt det? borde jag ge upp kanske? just this once?
åh. jag behöver någon som drar mig upp från the bottom of all bottoms, någon som kastar mig uppåt och säger "flyg för fan annars... slickar jag på dig." eller nåt.
hej, kom o ge mig pepptalk 2.0 tack :)

wanna know what i'd like to do?
jag vill ha:
  • BUTIKSJOBB (eller liknande): Fulltime och dagtid
  • BAR/PUB/KLUBB/RESTAURANG: Parttime och kvälls-/nattetid
  • En familj som bor i typ zon 2 och tar betalt max 250 quid.

ge mig det? snälla?
what the hell har jag gjort för att förtjäna att stuff fuckar upp helt!?

No comments: