Friday 20 February 2009

look at you. the record stops.

bordesovabordesovabordesovabordesovabordesovabordesovabordesovabordesova.
hej, jag försöker intala mig till att göra något jag är fruktanstvärt dålig på. vänt på dygnet. inte bra det heller. mår bäst om jag lägger mig nånstans vid den här tiden och gå upp vid 6-7. blir inte människa förrän vid typ 9-10 men det är bra ändå. gud, jag saknar skolan. hm. på tal om skola. undra när jag får reda på det. oh crap. nu blev jag plötsligt fett nervös. oh :/
imorgon ska jag träffa michelle, hennes syster, sam och kyle. redan kl 12. och sen ska jag på en intervju på bar soho.
(ooh, fick nyss hem 3 avsnitt till av vänner!)
men jag hoppas allt blir nice. see, told you. i don't need you.
nu ska jag ta en macka eller två.. och somna till vänner<3

No comments: