Wednesday 6 August 2008

det är onsdag idag.

so.. av nån anledning så tyckte min blog om att ändra sig till att va på engelska x) waaay random. oh well.

don't know vad jag ska göra.. jag vill äta, är hungrig. men. ja, men, vi har inget frukostmaterial hemma, fun fun fun (nooot!).. frågan är då.. ska jag sticka iväg på denna picknick o äta frukost där, halvtdöende på väg till bussen. eller. vänta tills min pappa kommer hem med mjölk osv? i'll wait :) tänker inte gå svinhungrig till bussen :S

ja, just det.. jag har bara 12 och 13 kvar att se nu, jag vet, jag är dålig (a) men det är så lockande att titta när man har alla avsnitt och inget annat att göra liksom.

FYFAN! jag måste ställa ut cowbag nu, hela mitt rum kommer lukta kobajs annars, blää :S maahaha, jag har inte glömt, i will make you smell it markus.. mohahaha (6)(a)
btw.. nu har du chans att kommentera xD i'm waaiting, waaaaaiting xP xP
hm.. pretty dead on msn.. gör du mat? orkade du ta dig upp? :) jag hoppas du blir bättre snart, annars så får jag pyssla om dig extra mkt när jag kommer upp :)<3

hehe, alltid lika fint när man missar en strimma hår på benet när man rakar sig.. way nice, upptäckte en sån nu så ni inte tror jag fick det från ingenstans x) haha.. funni!

va nyss nere o damsugade hela undervåningen.. kuuuuul.. not.
oh well.. puss puss på er som läser :) <3

No comments: