Friday 29 August 2008

life is what you make of it.

det är lite så freaky nu. liksom.. nu har dom åkt. vad händer sen om 107 dagar liksom? var är man själv då? i have no effin' clue. men helt ärligt så hoppas jag på att jag inte är här iaf... london calling kan vi säga :P haha ^^
lite ledsen för att dom inte hört av sig.. men dom gör väl det snart, sa att dom skulle höra av sig när dom va framme, men antar att dom glömt det.. oh well..

förövrigt så håller den här datorn på att bränna hål i mina byxor för tillfället. :S
jag har helt mkt jag vill skriva men pallar inte.. men kan ju iaf uppdatera folket med att jag antagligen får träffa vår lilla norska i helgen :D<3>
har saknat henne, so i am a happy little varelse!! :)
hm, ja.. jag lyssnar på ny musik btw.. have too much ;S hah ^^
men ska sluta skriva skit nu :) puss på er<3

i wanna know i made the best,
saving my rest for the grave.

No comments: