Saturday 2 August 2008

paranoid on the prisonyard pavement.

(för övrigt väldigt bra titel)

för tillfället så har min bubbla en prisonyard pavement. not really good. vet inte varför jag fixat dit den heller... usch, jag orkar inte. god, i'm so dålig. jag orkar inte med det här längre.. jag borde verkligen gör något åt det, men jag kan inte. inse hur frustrerande det är! allt som inte går rätt kan jag inte fixa. yeah, pluspoäng till mig eller? f it.
men, jag ska ut med mathilda nu :) så jag uppdaterar senare :)

to be continued. fortsätter nu.

wanna kill me? go ahead :)
blää på allt. min kropp vill typ att jag ska dö med rivsår överallt av allt kliande. palla gå till läkare när dom säger, "nä men det är inget fel". wtf!?
jomen visst är det fullt normalt att få utslag av typ ingen anledning nu mer än en gång i månaden.. och att det varit så i 11 månader nu. fullständig helt okej. det är inget fel, my ass. stoppa upp mina utslag i röven så ska du få känna hur det känns. fuck you va?
kan va stress också... bajs på alla som orsakar det, men så är det ju också så att i grund o botten så är det ändå jag som "orsakar" det eftersom jag låter mig påverkas av det. hata mig själv? (jes!)
slutat äta också. good for me.. eller inte. know what? hatar detta. jag ska sova bort hela morgondagen o isolera mig från omvärlden. typ iaf. ni får höra av er till mig ifall ni vill veta att jag lever. annars, skit i det :) enkelt o lätt.
det jag tycker mest om just nu är mitt hår, det är fint :P och det är det jag lever på.. low life xD oh well.. nån måste ju va det också, right?
go'natt

<3

No comments: