Thursday 14 August 2008

i kissed a girl (and i liked it).

stupid song, good though, but still stupid :P för den vill inte ta o komma ur mitt huvud :S
hm.. vid närmare eftertanke.. kissed.. hm, vad räknas som det? vad menar hon i låten?
kissed? liksom läpp, läpp, läpp, läpp (uppifrån o ner eller andra hållet) isf har jag nog kissat två girls :O haha.. oj. det visste jag inte ^o) kom på det nu.. dock va det inte meningen men ändå ^^ haha.. oh well :P det är ju inte riktigt samma sak om annat.. :)
bla bla bla.. vet inte vad jag svamlar om :P

anyways.. i'm ok med tillvaron :) (och sprutar snor ur näsan :S för den som ville veta)
det ända som slår mig nu är att allt ändras när denna månaden är slut. it's all really over. inget är detsamma, inget kommer va detsamma. helt nytt. wow. tror jag måste gå o eh, ta det lite lugnt nånstans innan jag får ångest.
yes, hej livsångest... du kommer ju lagom.

nä, ska duscha snart.. sen sticka. later..

No comments: