Sunday 31 August 2008

i'm not lying when i say i need you.

wow. so.. dom här dagarna har varit intressanta och jag antar att det kommer va så här rätt mkt nu. i, i don't know. så på måndag så ska jag fara o flyg runt hela stan, arbetsförmedlingen, läkaren, polisen och körskola. omg. jag har blivit vuxen? no, shit. x)
men ska passa på att få mamma att köpa en mössa på indiskan o typ lite underkläder, because i am PANK! (speciellt efter idag.. ehhe (a) bara lite kläder, eh, whoops..)
det är mkt jag måste göra.. för av någon anledning är jag svininställd på london vare sig jag får au pair-jobb eller ej. i think i wanna move. wtf, brain? :P menar, känner få folk där och det är bara ytligt typ... ok, vissa mer än andra, nu när jag tänker efter... :) men, som alla vet är london en storstad. storstad = bizziii people. oh noes :O haha.. men det ska nog lösa sig :) nä. där vill jag bo. dock inte mitt i smeten. nån fin liten förort blir bra och så tar man typ the tube in till the citycenter o är inne på typ 10-20 min :D niice!
antingen london eller bristol. inse hur fin den staden är. OH. MY. GOD. <3
får se vad som händer helt enkelt :) men det blir nog bra...
nä, om man inte ska ta o sova? får fint besök om typ 9 timmar, whoops, och jag som ska städa :P oh well... ^^ (y)

(btw, vet inte om ni märkt det? men rätt ofta så har inte rubriken något med inlägget att göra och ibland så har det mer eller mindre det.. men anyways.. tänkte tala om att rubriken oftast är a hidden message riktat direkt till någon jag känner/vet.. och inläggen är bara alllmänt vad som kommer ut när jag skriver, hehe... så nu vet ni det iaf, good huh? puss)

No comments: