Sunday 17 August 2008

flushed down the toilet.

fuck it all -.-
seriöst? visst... vi kör på det här nu, jävla svinerier.
(oj, är man uppe när man får mail från susnet är man uppe sent/tidigt)
i know what i will do about it. and you'll notice what it is.
hm.. seg på att skriva.. orka. hm... i really should sleep.. för snart är det ljust igen, klockan är liksom 04.53 nu. måste göra nåt åt mitt state of mind. now. vänta är lagom onödigt. så effin' frustrerad. and yeah, i know.. jag är jobbig att umgås med. men försök själv att va en fungerande människa med allt som händer nu? det dumma är att jag har redan accepterat och är med på allt för länge sen. men det är när det äter på mig på annat håll som jag kommer o tänka på det igen. som när man hör bråk, boom tillbaka till massa tankar. när man hör vissa snacka om vad och hur dom ska göra i höst, pang, där igen. eller när man inte får höra något alls, när man inte får nåt svar på annat håll... woho! "welcome to hell (ok, kanske till en överdrift men iaf), we don't have t-shirts but you have to join us anyways." :S
jag vet inte, don't blame me if it makes no sense... kl är 5, du skulle läst det nu så kanske du fattat det mer. så klapp klapp på dig som inte gör det.
jaja. now i sleep.. kanske.. ska iaf lägga mig under täcket o se vart det leder, och du som bestämmer.. inga dumma drömmar tack. planning to sleep the day away.
bla bla bla shut up, right? x)

puss.

ps. you're really stupid, you know that, right?

No comments: