Tuesday 5 August 2008

i'd poke my eyes out - for you to see what i see.

it's killing me. men jag will kill it first.
lever just nu i nått slags parallell universe, works, but not as good as it can be.
lever utan att tänka för mkt för då dras jag ner i vad man kan kalla ett svart hål. not good. konstaterat det nu.

(måste kissa xD, brb)

för när jag inte mår bra så är det inte bara psykiskt längre, det blir fysikt. effin' stress som orsakat det :S (jo, jag hatar my past abit.)
men det är sånt man får leva med. bara att gilla läget liksom, inte mer med det :)

tisdag idag, känns bra att det inte är långt kvar nu <3<3
upptäckt nfg igen, good music när man inte lyssnat på det på ett tag :)<3
läser bra bok, ser på dess serie också. waay odd. det som stör mig dock är att det är evil mark som dör av hela den där helium-grejen i serien och inte marc som det är i boken. det är svinigt irriterande. men vad ska man göra. borde dock läsa en massa nu innan jag ser på den mera xD (ska bara titta på avsnitt 8 (av 13) nu (a) hehe..)
btw, connor är ett as. han är ju typ djävulens son eller nåt, jobbig unge!

ska snart fixa i ordning mig, äta något o sen ta mig till lovisa :) ska se på skräck. hoppas på att bli rädd den här gången.

puss <3

No comments: