Thursday 23 April 2009

uhm, eh, yeah?

jag vaknade typ för en timme sen. vilket innebär halv sex. och herregud vilken pain jag va in, och fortfarande är. trodde bad skulle hjälpa, men nej nej. får se om mat hjälper. jag har en lite bad feeling om vad det kan va, och seriöst om det är rätt så då ger jag upp på att ha tur. verkligen JUST MY LUCK på det liksom. men det borde inte va det. det är inte det. (intala sig själv har jag hört ska va bra?)

kommentera en tid du kan va inne på skype/msn o snacka voice-to-voice med mig idag?
tack, jag är död.

(om du inte har headset/mic? JA MEN SKAFFA DÅ MÄNNISKA!)


hm.. ska äta nu för det har kallnat lite o jag ska nog se på vänner, or something like that.
btw, håll tummarna för mig idag.

2 comments:

hélen. said...

har inte varit hemma hela dagen, och nu e inte du hemma:P puss love

sabina said...

bara för att man inte är vid datorn så innebär det ju inte att man inte är hemma? and besides, you're still a poop för att du varken har mic eller headset!! (i still love you though)