Tuesday 7 April 2009

she's helping him cope. three times a night.

inte rätt känsla som kommer upp krypandes nu. inte bra på sånt här. sån sucker jag är egentligen. vafan liksom. get over it. gaah! oh well. så fort doften är borta så funkar det utmärkt. in love with love va det, ja.

this is what i want:
ett jobb. komma in på uni i bolton (även om jag kommit in på den i london). ta tag i min aningen oorganiserade hjärna. lista ut hur man tänker mer positivt.

fan va svårt man ska göra det för sig själv då. skit i alla andra. fuck 'em. VARFÖR SKA JAG BRY MIG SÅ MKT!? DET ÄR JU INTE BRA FÖR MIG! GUUUUUD.
jag. jag vill ha svar på frågor. för ppl fuck u up. oh my god asså. jag har nog till o med fuckat mig själv upp. det är så jävla lyckat. på tre dagar nu så har jag ätit en riktig måltid o en halv frukost. jag mår inte bra. de som känner mig vet hur stor del mat är av mitt liv. fuckin' jävla skit asså.

jag vet vad jag vill hitta. jag vill hitta någon eller något som tillför gnistan som tänder min själ igen. men jag ska inte ut o leta. för det funkar inte. jag väntar. jag har inget behov av att ha någon just nu. inga problem med att tillfredsställa mig själv MAHA x)
fint va när moron (tackar hélen så fett mkt för det smeknamnet) igår tog en snusktidning med sig in på rummet. HAHAHAHA. jag bara omg u sad sad man. jag har funderat lite på vad han skulle göra om jag träffade någon om nån månad. vad skulle han säga liksom? både till mig o till killen. jag tror, att han skulle kunna vilja förstöra det. pratade med en exflatmate igår. o han bara, han kommer verkligen inte gilla när du träffar någon annan. jag bara nä jag tror inte det heller. men fan va jag kommer smälla i taket om han gör någonting efter vad han sa till mig i söndags. OH MY GOD. i'l fuckin smash his head in.

what a bitch.

and this is what im going to do:
reach for the stars, so that if i fall i'll land on a cloud.

1 comment:

sabina said...

har börjat äta nu :P och den där idioten han är fan cp i huvudet!! hm.. jag landar nog hellre på molnen, inte för att det är något fel på din rumpa.. ^^