Wednesday 15 April 2009

for every step i take, the road just gets longer.

oh my god. och det finns ingen online som jag kan prata med. men tänker fan inte ta sån skit. frågar något enkelt och nej somethingelse är mkt viktigare. och jag frågar inte efter mkt. verkligen herregud. jag bryr mig inte länge (i wish) och det är det som är problemet. jag skulle så gärna vilja säga att jag inte bryr mig o bara gå. your loss liksom. men jag bryr mig för mkt om vad som really to actually do it. jävla tomma hot. och det vet alla. men en dag, en dag. when i'm out, i'm not going back. nope.
that's the thing. för bara kör med en när man är snäll o inte säger emot. men jag vill inte bli en bitch, det är inte vem jag är. jag kommer alltid i andra hand för folk, så jag kanske ska börja behandla folk på det viset? tried once, jag bara nää.. jag kan inte nu, kan inte lyssna på dina problem jag har tillräckligt med egna. fint svar man fick tillbaka, jaha okej.. och rätt va det va så är människan igång igen med sina problem. jag bara oh my. too nice, think too much, and i fucking care too much. not saying att jag inte är krävande. men jag vet varför nu. för jag får aldrig tid till att sorta out mina egna tankar o problem o tar in alla andras. och ja, då blir det rätt svårt att komma under fund med vem man är o vad man gillar med sig själv osv osv. and it's hard to love someone that doesnt even know themself. so råd till allmänheten: dumpa inget på mig just nu så jag fan får ta tag i mitt eget skit. annars så kommer ni nog förlora mig.

puss

No comments: