Thursday 23 April 2009

nån har snott min vita långärmade t-shirt från h&m, robbing bastard!

män asså..
de kan fan inte göra något själva.
hur jävla svårt är det att hitta en mössa som ligger synlig på bordet? en väska som ligger på golvet? the plug till löpbandet?
blinda, det är vad ni är. jävla män. ANVÄND ÖGONEN!
börjar typ låta som hon, eh, vafan är det hon heter...? hon som tobias persson snackar om på sthlm live? gaah! iaf hon "jag-hatar-snoppar"-kvinnan.
nädå. de är ok. vissa är söta. eller nåt. HAHAHA. (ja, jag är trött)

fan, i need to tidy this room. looks like a soptip igen. eller ja, inte riktigt. mest mina kläder överallt. (whaaat? im a girl and didnt know what to wear?)

i helgen ska iaf jag o angelica baka smulpaj o dricka vodka. oh yes, i know u like it! åh så hälsosamt<3

No comments: