Monday 6 April 2009

it's over. all over.

allvar. jag tror inte jag har träffat en större idiot än honom. så full av sig själv aka skit. herregud alltså. detta är inte skönt. jag måste åka nån annanstans. det funkar inte att sova på dessa sofforna. och jag menar herregud vilken jävla noob. i can not believe that i halfway gave it to him. oh my god alltså. så inte jag. hans fingrar fick den men nej, den andra saken, nej.
och det fulaste är. när annat folk visar intresse så skriver/säger han till dem att dra åt pipsvängen i princip, pretending to be me. vafan är det för fel på honom!? igår.. så sa han att even if you live here, i need to move on with my life and i might get in to a relationship.. and you can not destroy it by saying like that we had anything going on.
HALLÅÅÅ!?!?!? EHH VA??? VARFÖR I HELA FRIDENS NAMN SKULLE JAG VILJA FÖRSTÖRA NÅGOT!?!?!? ÄR DU HELT JÄVLA TAPPAD??!
så säger han nä, men bättre att säga ju man vet aldrig.
eh. loser.
i can get a guy like that. honest to god. watch me. miljoner ggr bättre än någon som tror han är något. visst, jag är så tacksam för all hjälp o att han gav mig tak över huvudet när jag hade nada typ. men OH MY GOD, there's only so much shit that you can take from someone. "jag kräver inget från dig". my ass. seriöst, stort fett my ass på det.

No comments: