Monday 6 April 2009

is there anybody out there, that wakes up with a bitter taste?

det som suger mest är att han betéer sig som "if i cant have you, no one can." men det fula är att det är han som inte vill försöka längre. fuckin don't make things bad for me then. idiot.
det jag försöker komma på är när min själ tappade bort sig. jag tror den går omkring lagom lost på nån bakgata i london. KOM UPP HIT SOUL, I MISS YOU.
jag vill resa. kom igen. låt mig leva. jag vill göra något som får mig att känna att jag lever. jag är fan bara ett skal nu. LÅT MIG GÖRA NÅGOT FARLIGT. make me feel. fan asså måste låta som att jag är helt störd o måste prata med en psykolog eller nåt. kanske det. vem fan vet? ser att folk läser btw, kommentera något dumt är ni snälla :D

2 comments:

Mickan said...

banka huvudet i golvet samtidigt som du hoppar! :D

sabina said...

i'l try that 1 :P