Saturday 1 November 2008

skittles och sega chips.

det va en bra film. dock trodde ju jag att han redan blivit mördat.. men jaja.. den va bra iaf.. oj, nu kanske jag avslöjade.. äsch skitsamma, inte så många som läser ändå ^^ haha.. dilemma nu då, sova i 3 timmar eller slå på en andra film.. tror det blir en andra film. min näsa rinner för mkt för att jag ska palla försöka sova. dessutom är gatan lika bizzi nu som på dagen, palla det liksom. och jag är hungrig. frukost om 3 timmar o 9 min :D hahaha.. suck. blir click eller vantage point. haha. helt olika o random filmer xD

2 comments:

Mickan said...

Grattis pa fodelsedagen!!! :D:D:D xxx

hélen. said...

hello dear bunni, HAPPY BIRTHDAY!!! sry, for not telling you earlier, school and broken cellphone.. but it doesn't mean that i forgot you!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 oh yes, there are 19 hearts, and i didn't copied them, wrote each heart one by one!!!PUSS