Wednesday 5 November 2008

fuck you.

ursäkta?
men... look who's talking. who turned me down? not once, but twice. fuck it. jag orkar inte.
så fort jag inte gör det/reagerar/säger/whatever det folk förväntar att jag ska göra. så ska alla ta åt sig, ta illa upp, typ throw'a a fit. what's up with that folket?
som det är nu, så hoppas jag till gud att jag inte kommer till sverige anytime soon. jag vill inte flänga runt. ja, för det är vad folk förväntar sig att man ska göra. fuck it. det är vad jag gjort hela mitt liv, not once har folk haft orken att ta sig hem till mig. fuck it liksom, när jag kommer till sverige så tänker jag stanna inne. wanna see me, sure, come to me. men ofta att jag ska åka runt halva malmö igen, det är ingen semester. hejdå. jag orkar inte mer. oh yeah, om bara nån timme så blir bloggen privat.

2 comments:

L o T said...

Jag lyckades ta mig igenom fast "de" envisades med att jag hade fel lösen! Nu ska jag bara läsa ifatt! Kram

Mickan said...

ja vet va du menar, ja ar aldrig hemma pa semester heller, de e bara flang hit o dit... ;) kram