Thursday 27 November 2008

rusty halo.

so.. i've got an effin' plan. vad sägs om det?
it's all good och jag vet vad jag ska göra. det är fint. (nu ska det bara gå som jag vill också (and frankly, that's the hard part!))

jag är hungrig igen (denna blogg verkar bara handla om mat, kanske ska ändra titeln till "this is not about me, this is all about food"?) hm, oh well...
tänkte ta mig uppåt nu.. hoppas på att det finns plats där uppe sista timmen.. men först, köpa lite mat. suck. men jag ska ta nåt som verkligen gör mig mätt.. eh, jag åt en "killportion" spaghetti (eller hur det nu stavas) och köttfärs, åt upp före killarna och sen tog jag två rostmackor. eeeh.. whatthehell? suck på mig själv (y)

CHEERS!

2 comments:

hélen. said...

yeah cheeers to food and us great food-eaters!:D

Mickan said...

Hungry anyone?? <3