Friday 21 November 2008

am i a failure, if i got nothing to lose?

just checking in, eftersom hélen missed me, så "here i am" (waveing like a freak!)
jag ska ta och skicka mitt CV till min mail nu så att jag kan gå o skriva ut skiten :), lämna den på piccadilly och sen gå o träffa my dads kompis. know what? i have to be honest. igår, så, insåg jag något. jag mår mkt bättre utan en viss person för tillfället. i am sorry. men, that's life. igår tänkte jag inte på det förrän på kvällen och på kvällen så gick jag in i en effin' tråkbubbla. not fun. (hence T-R-Å-K-bubbla)
ANYWAYS, I HAVE TO GO, PUSS

1 comment:

hélen. said...

waveing like a bunni!:D(hur det nu ser ut..) london is a big place to hide in.. buu. kom snart tillbaks på besök? hem? e sverige hemma eller besök för dig nu? äsch vilket som, kom kom! xD<3