Friday 7 November 2008

london calling.

jag slösar inga mer pengar på't längre. jag kan ta dom pengarna till min nya vana, dricka smirnoff ice o sitta här. så less på vissa så det finns inte. ofta att saker nånsin kommer bli detsamma. nej, jag vill inte tillbaka. och nej, jag vill inte ta hit det. jag vill inte. det är inte okej. vad du än kommer säga för att rättfärdiga det så är det inte okej. sod off liksom. jag har gett upp på det mesta vad mankind heter. det är sorgligt. (och jag måste kissa)
suck.
btw, jag trodde jag skulle dö när jag såg joe dempsie idag. han som spelar chris miles i skins. min all time favorite. shiiiiiit.

2 comments:

Camilla said...

Jag hade inte tackat nej till lite kändis-spotting. :P Såg du bara honom sådär helt random?

sabina said...

jag såg honom när vi va på westfield (förövrigt europas största shoppingcenter, och damn va det va stort!) så.. man kan väl säga att det va "sådär helt random" :P <3